1) ارتقای جایگاه و میزان رضایتمندی مشتری، با توجه به خواسته ها و نیاز آنان در چارچوب الزامات سازمان ملی استاندارد ایران و تلاش در حفظ، گسترش و بهبود مستمر کیفیت عملکرد شرکت جهت ارتقای رضایت مشتریان.
2) تلاش در راستای کنترل هزینه های شرکت، مشتریان و بهبود زمان ارایه خدمات به مشتریان در راستای ارزش افزایی، بهره وری، شناخت و تلاش در برآورد تقاضای بازار، با هدف افزایش سهم بازار شرکت.
3) ارتقای سطح دانش و مهارت های فنی و ارتباطی پرسنل با برگزاری و شرکت در دوره های آموزشی و هدفمند سازی مسیرهای شغلی.
4) افزايش مشاركت كاركنان با در نظر گرفتن پيشنهادات و انتقادات سازنده آنان و استفاده از بارش افكار نيروها.
5) استقرار، اجرا و بهبود الزامات سیستم ISO/IEC17020:2012 و ISO/IEC17025:2005 برای سازمان بازرسی کننده.
6) محرمانه دانستن كليه اطلاعات مشتريان و حفاظت ازآن، در راستای اجتناب از هرگونه اقدامی که باعث کاهش اعتماد به صلاحیت، بیطرفی، درستی قضاوت یا درستی عمل شرکت گردد.
7) ایجاد مسیری شفاف در اجرای فرآیندهای بازرسی و آزمایشگاهی در راستای ایجاد اطمینان و اعتماد در صحت انجام فرآیند برای مشتریان.
8) افزایش بکارگیری از فناوری های نوین اطلاعات و ارتباطات و استفاده بهینه از تجهیزات موجود.
9) فرآهم نمودن شرایط همکاری و مشارکت با شرکتهای دارای صلاحیت ملی و بین المللی.